понеделник, 1 декември 2008 г.

Официално: Принцесата е отново тук!


Не мога да опиша възторга си от новата песен на Кайли в дует с Колдплей. Нека ги игнорираме тях. Като група са ми много противни, но съчетанието им с Кайли е връх. Толкова е прекрасна песента, толкова чувствена, толкова "Impossible princess"-ка. Не мога да повярвам, че трябваше да минат десет години, за да чуем Кайли отново в този драматично-експериментаторски стил. Но чакането си струваше. "Lhuna" наистина е блестяща песен. Не знам какъв комерсиален успех би могла да постигне, но се надявам да докосне култа на "Where the wild roses grow". Влюбен съм просто в песента, обожавам я. Има невероятен аранжимент, изпяване, чувство. Надявам се Кайли отново да заложи на такъв стил, на такава провокация, защото гласът й, визията й, емоцията й го носи.
http://4storing.com/e8h2l/554d39487f978be6b9e52e5200c6b9b2.html
Текстът:
Kylie:

I’m all by myself
I don’t need anybody else
I’m all by myself
No help

I’m all on my own
Quietly sleeping in my home
I’m all on my own
my own

Chris:

Hello
Won’t you let me come in?
Lhuna, can’t you hear how much I’m suffering?
Hello
Won’t you let me know?
Cos I’m all alone
all alone

Both:

We are dreaming about Lhuna
The smell of her
The touch and the taste of her
dreaming about Lhuna
Her and me, simultaneously

Kylie:

I don’t know what the time is
I don’t know where you’ve flown
And I don’t know why you’re so far
from home

Chris:

Hello
Won’t you let me come in?
Lhuna, can’t you hear how much I’m suffering?
Hello
Won’t you let me know?
Cos I’m all alone
all alone

Both:

We are dreaming about Lhuna
The smell of her
The touch and the taste of her
dreaming about Lhuna
Her and me, simultaneously
Her and me, effortlessly
oh her and me effortlessly

2 коментара:

Анонимен каза...

Chris Martin така яко разваля песента!!! Кайли - неотразима!

Vladito каза...

Аз още не мога да й се наситя на тази песен. Страхотна е, въпреки че мразя Колдплей.