сряда, 5 ноември 2008 г.

tialoto.bg


След над 20 години кариера на певица, Кайли Миноуг реши, че отново иска да е актриса. През осемдесетте тя играеше в австралийския сериял „Съседи“.
Не се притеснявайте, ако не го помните, и на нас ни е доста мъгляво.
Оттогава насам Кайли, както прекрасно знаете, се занимава с музика.
„Мисля си да се върна към актьорството. По-точно искам да направя комедийна роля. Сигурна съм, че ще ми се получи добре“, обяснява тя.
„Аз всъщност съм много забавен човек, но хората, които не ме познават, не го знаят“, продължава австралийката.
Всъщност Кайли вече е играла няколко малки комедийни роли, но точно когато е започвала и музикалната си кариера.
„Тогава влязох в един много странен кръг: хората ми казваха, че съм актриса и не мога да пея. После нещата с музиката се засилиха и същите тези хора ми казаха „вече си певица, не можеш да играеш.
Така и не разбрах защо човек трябва да се ограничава само в една сфера, ако се чувства способен да се изяви в няколко“, добавя Кайли.
Ние нямаме нищо против да си пееща актриса или играеща певица, Кайли. Щом и Джъстин успява да го прави, и DMX, и кой ли още не, не виждаме нищо лошо.

Няма коментари: