понеделник, 11 август 2008 г.

"The one" - премиера


Преди малко се състоя премиерата на новото видео на Кайли по четвъртия й сингъл от "Х" "Тhe one". От много време всички тръпнехме какво точно ще представлява клипът. Ето че днес всеки може да го види.
Аз самият бях готов, че видеото няма да е сензационно и със смазващи ефекти. Знаех, че Кайли не разполага с голям бюджет. От друга страна обаче не бях готов за такава статичност от нейна страна. Почти през цялото време в клипа Кайли е като вдървена. Не се движи особено, позира пред камерата вяло. Сякаш си е мислила: "Какво да се кълча пред този зелен екран зад мен и без друго не мисля, че ще излезе нещо свястно."
Визията й също не е особено адекватна. "The one" е страхотна денс песен, на която всеки поп артист би се зарадвал и би се стремял да я представи по най-подходящ начин. Вместо това виждаме Кайли да изглежда като една отрудена 40 годишна жена с повече грим и пайети, отколкото биха й стояли адекватно, отколкото като една суперзвезда, каквато е. Най-много ми харесва с тъмните очила, както и с черния костюм . На другите места е адски неестествена.
Иначе анимацията в клипа създава известна динамика, макар че са могли да внесат повече напрежение, различни кадри, различни ъгли. Просто всичко е адски статично. Разочарован съм, че се постъпва така с най-добрата песен от този албум.

2 коментара:

Анонимен каза...

Ех тая жена не се научи с тея клипове. Очаквах повече, но очевидно някой наскоро е гледал The White Stripes Seven nation army и Mika Relax, take it easy. Най-ме дразни, че вече във всеки клип гледаме Da Silva - СТИГА ТОЛКОВА!!! Иначе и на мен ми допадна визията с дългата коса и костюмът, които обаче изобщо не се връзват с песента, а с очилата ми напомняше на Джени Макарти. Айде стига съм плюл де, но може да се сбогуваме с надеждата, че сингълът ще влезе в Top 10 на Великобритания, дори това да е якият ремикс на The Freemasons.

Анонимен каза...

Май не бил Da Silva, но репликата ми "СТИГА ТОЛКОВА" си я подкрепям 100 процента :D