вторник, 19 август 2008 г.

"Sometime samurai" - remixes

Намерих нещо много интересно и реших да го споделя с всички. Не знам дали сте чували ремиксите на песента "Sometime samurai". Аз лично не бях. Затова много е зарадвах, когато ги открих. Не съм ги слушал все още всичките, но по принцип харесвам парчето и нещата на японския ди джей Towa Tei, така че съм обнадежден.
"Sometime samurai" стана доста популярна покрай турнето от тази година. Подобно на "GBI", която беше прожектирана по време на "Fever tour" 2002. Идеята с гейша имиджа е скъпа на Кайли от доста години, но аз смятам, че въпреки честото й претворяване, винаги тя внася и нов елемент.
"Sametime samurai" се появи като сингъл през 2006 година. Тъй като по това време Кайли се бореше срещу болестта, тя не успя да вземе участие в клипа. Въпреки това, той е доста забавен. Намерете го в Интернет.
А от този линк можете да свалите оригинала плюс два ремикса:
http://www.mediafire.com/?21mcmfdp4od

Няма коментари: