събота, 29 декември 2007 г.

Елизабет II ще почете Кайли

Австралийската певица Кайли Миноуг ще бъде почетена от английската кралица Елизабет II по случай новата 2008 година. Кайли е спомената в Ордена на Британската империя.
Кайли Миноуг, която започва своята кариера в телевизията, става музикална звезда през 1987 година с парчета като "Locomotion", "I should be so lucky".
В нейната дискография изпъква парчето "Can't get you out of my head", както и албума "Body language". Певицата прекъсва през 2005 година световното си турне заради открит рак на гърдата.
"Изключително поласкана съм от факта, че ще бъда почетена от Обединеното кралство, където е моят втори дом.", споделя австралийката. "Що се отнася до тази година, аз съм много щастлива от цялата подкрепа, която получава при завръщането ми в публичното пространство. Изпращам годината с огромна благодарност и съм нетърпелива да видя какво ми е подготвила 2008-а."
http://www.fr.news.yahoo.com/

Няма коментари: