вторник, 25 декември 2007 г.

Merry Christmas

Първо поздравявам всеки с празниците и ви казвам: "Весела Коледа! Бъдете живи и здрави и нека новата 2008 година ви донесе сбъдване на всяка мечта и създаване на една нова!" Надявам се всеки да изкара това прекрасно време от годината по възможно най-специалния начин, така че да го запомни завинаги.
А сега да не се отклоняваме много от нашата основна тема - Кайли. Тъй като чисто физически липсвах в последните дни, нямаше как да слагам всички новости. Прибирайки се тази вечер, се изумих направо колко нови снимки има, а още не съм гледал всички източници. Искам само да се похваля, че билетите за концерта във Виена, на който ще бъде на 14-и май, вече са у мен. Очаквах да имат снимка. Нямат. Залата обаче изглежда страхотно и е на много удобно място в града. Впечатлен съм и от жеста на Кайли неините билети да са с максимална цена до 65 евро там. Тези на Селин Дион достигат до 250 (!) евро, което, според мен, е чудовищно много просто.
В този пост искам да кажа също, че съм доста приятно изненадан от ефекта на "Х фактор" от миналата седмица. Албумът се е застопорил на същата позиция - 18. Доста добра новина, макар и да очаквах по-голямо раздвижване. Но липсата на сингъл оказва доста сериозно влияние. Днес си мислех, че най-вероятно точно за турнето ще се появи и третият сингъл.

Няма коментари: