четвъртък, 13 март 2008 г.

Промо за концерта

Макар и при последния ми разговор преди месец със служители на НДК да ми съобщиха, че билетите за концерта на Кайли на 18-и май в София на стадион "Локомотив" вървят доста бавно, виждам, че никой от нас не е загубил надежда, че тя ще дойде.
Ниските продажби имат своето логично обяснение за мен. На първо място българите не са свикнали да се редят за билети от самото начало и всеки разчита да се снабди в последния момент. Отделно има повече от два месеца до събитието. Да не забравяме, че самите билети са със средна цена около 45 лева, което не е по силите на всеки предвид факта, че масовото мнение за Кайли се съдържа в три нейни хита от последните седем години.
До този момент липсваше и адекватна рекламна стратегия за концерта. В началото имаше широк отзвук по вестници и телевизии, но след това затихна. В момента забелязвам втора вълна. Както бях съобщил, радио спот за концерта се върти вече. Аз лично го слушах не веднъж по радио "Нова". Много е слабо положението с афишите по улиците. До този момент съм видял два по "Патриарх Евтимий" и един билборд по бул. "Васил Левски" точно преди ФЖМК. Очаквам повече раздвижване от страна на СМЕ, защото това ще е най-голямата звезда жена, идвала у нас до момента. Междудругото, знаете ли, че Мадона е била през 1983 година в Русе. :)

3 коментара:

Анонимен каза...

Има афиши тук таме и все са до такива на Рени :D Абе да се надяваме, че всичко ще мине по вода и ще си дойде за концерт женицата.

Анонимен каза...

az v4era vidqh edin to4no sre6ty sofiiskiq yniversitet zad svetofara oba4e :(. vladi dai malko razqsneniq za "gostyvaneto" na Madonn v ryse prez dale4nata 1983.

Vladito каза...

Мартине, нямам повече информация за концерта, който Мадона е имала преди толкова време. Даже се носи само като слух това, но май е вярно.
Иначе има наистина билборд на светофара при СУ. Днес го видях.