вторник, 13 май 2008 г.

От "местопрестъплението"

Само след около 24 часа трябва да бъда в зала Stadhalle във Виена, където ще гледам концерта на Кайли от турнето за "Х" там. Заредил съм се с някакви свръхочаквания, които най-искрено се надявам да се оправдаят. След първата ми среща с Кайли преди няколко месеца и особено след обявяването на датите за това турне не съм спирал да си мисля за мига, в който отново ще застане пред мен. Това чувство е уникално и всеки път го усещаш сякаш не е ставала до този момент. Имам усещането, че колкото и пъти да я виждам занапред, няма да мога да се наситя. Живял съм прекално дълго само с телевизионния образ. Та утре, 14 май, е големият ден. Обещавам много снимки, клипчета на някои от изпълненията. Изрично помолих нашите за рождения ми ден преди два месеца да ми подарят фотоапарат. Тази ми среща с Кайли трябва да бъде запечатана подобаващо. Само четири дни по-късно, на 18-и, се гответе всички. Тя ще бъде на "Локомотив".
Ще пиша подробно в петък, когато се прибера от Виена, живот, здраве и късмет.

1 коментар:

Анонимен каза...

Приятно изкарване :)