неделя, 27 юли 2008 г.

Лондон О2 визия


Както знаете, Кайли предприе последния етап от своето турне, а именно концертите в Лондон. По време на първата си изява там вчера вечерта тя изненада с нова визия в станала култова вече зала О2. Жан-Пол Готие е сътворил чисто нова версия на познатата рокля от началото на концерта т.е. откриващата, когато се появява под звуците на "Speakerphone". Освен, че вече дрехата е черна, можете да видите по многото снимки, че има и други нови и допълнителни аксесоари. Освен това ми се струва, че и в грима има леки промени, а пък прическата най-после придоби този изцяло завършен вариант. Насладете се сега на кадрите.

7 коментара:

Анонимен каза...

Много ме кефи. Черното ѝ придава леко зловещ вид, но все пак си я бива. Мерси за картинките. Да се надяваме че и австралийците ще се насладят скоро на това турне както ние го направихме - някои по един, а други като мен - два пъти.

Анонимен каза...

ОMG! Опадаха ми очите. Изглежда з-а-ш-е-м-е-т-я-в-а-щ-о. О.о Наистина е WOW WOW WOW. Нямам думи, страхотни снимки, Влади. Особено първата.

Анонимен каза...

Казах ли ви аз, че ще изглежда много по-добре в черно. Страхотна е така, нямам думи!!!

Анонимен каза...

Мхъ-хъ-хъ.. точно за теб се сетих като я видях в това черно. Да не си и давал частни конслултации.. ^^

Анонимен каза...

Не съм, за съжаление. Но явно по някакви други пътищ съм изпратил съобщението :D Абе все за неща дето мрънках се захваща, много ме радва, то косата, то дрехите... сега ако направи и един свестен клип за The One - цена няма да има :D

Vladito каза...

Прекалено много станаха очакванията. Съсипха вече "The one" като сингъл. Песента не беше поета добре от радиата. Не става без никаква ясна промоция. Турнето е много добра такава, но вс епак и лейбълът да бутне едно рамо.
Иначе е мнгоо готина в черно наистина. Не знам само как стои на общия фон и дали не се губи на сцената, защото и тя е малко тъмна в началото.

Анонимен каза...

А сега прочетох следното:

Kylie Minogue was shocked and surprised when she discovered a fan backstage crying into one of her wigs.

The mystery man found his way into her dressing room while the singer was performing at London’s O2 Arena on Saturday.

He is believed to have gained entry after convincing security guards he was her stylist, reports the Daily Star.

But kind-hearted Kylie, 40, refused to let minders call the police.

She’s said to have posed for a picture with the fan before he left peacefully.