петък, 25 юли 2008 г.

"Should I stay" - I&L tour


В рубриката с най-интересни живи изпълнения на Кайли тази седмица слагам едно от 1998 година. То е на кавъра, който Кайли е направила на хита на The Clash "Should I stay or should I go". Мисля, че песента е изпълнява от нея на три места: по време на турнето "Intimate and live" и в още две телевизионни програми. Едната се казва "Ben Elton show". Аз ви предлагам представянето от турнето. Много по-енергично и дълго е. По принцип винаги съм съжалявал, че това турне никога няма да се повтори. Личи си, че е правено в труден финансов и емоционален период за Кайли, но пък е толкова чувствено и искрено. Няма пищните декори на сегашните концерти, няма десетина танцьори на сцената непрестанно. За първи път именно в "Intimate and live" гласът става водещ за Кайли. Сами можете да се убедите в каква отлична вокална форма е от изпълнението и на "Should I stay". Да не говорим пък колко добре изглежда. Много съм горд, че е имала всякакви периоди в кариерата си, защото спадовете учат да оценяваш и най-малкия връх.

2 коментара:

Анонимен каза...

Само така. Intimate & Live e най-готиното ѝ турне според мен. И между другото мерси за това, че ми каза за сайта kupicd.com. Намерих го DVD-то.

Анонимен каза...

Много го харесвам това изпълнение, много е дива. Изобщо целият концерт ми е много любим.