понеделник, 15 октомври 2007 г.

Моята премиера на "White diamond"!

Не зная точно колко души четат този блог и колко реални, истински почитатели има Кайли в България, но аз мога да кажа, че определено съм един от тях от доста години вече. И днешната ми реакция е показателна за тази обич.
Телевизия "МАД" организира в последните дни игра, чрез която участващите имаха шанс да спечелят покана за премиерата на "White diamond" утре, 16 октомври. За мое огромно щастие именно на мен съдбата и жребеята определи да ида. Така на розноските на телевизията заминавам рано сутринта, за да сбъдна една от най-големите си мечти лична среща с Кайли, с жената, която съм боготворил толкова време без дори да съм срещал на живо. Но само след часове ще съм на метър от нея. Надявам се да успея да взема автограф, да я снимам, а защо не и да имаме общ кадър. Ужасно съм развълнуван и безкрайно, безкрайно радостен. Обещавам да кача целия материал, който събера през 24 часовия ми престой в Лондон.

Няма коментари: