вторник, 15 януари 2008 г.

Ново 20!

След като бях доста сериозно стреснат от служителката на гишето в Мол-а за билети за концерта на Кайли, днес съм вече малко по-спокоен. Бях до НДК, както бях обещал на всички да направя. Служителката там беше любезна по тамошния тертип т.е. не особено. Попитах как върви продажбата на билетите. Казаха ми, че не могат да ми дадат конкретна информация, тъй като билети за шоуто на Кайли се продават не само там, но и из цялата страна. Служителката ми обясни, че има доста останали, но се купуват горе-долу. Даже пред мен двама мъже си взеха. Единствените билети, от които със сигурност няма, са тези от 50 лева т.е. там, където ще сме повечето от фен клуба - пред самата сцена.
Казах, че от Мол-а са дали информация, че са продадени едва 3000 билета, но тази каза, че това е несериозна информация. Още повече, обясни ми тя, самият стадион няма да с еползва в пълния му капацитет, тъй като сцената ще бъде така разположена, че заради нея ще се загубят около 5000 места. Може би яснота за точните цифри ще има по-късно т.е. след около два месеца. Поне засега съм малко по-спокоен, че няма да се провали концертът поради слаб интерес.

3 коментара:

Анонимен каза...

Дано да си прав. Много се радвам, че не се забавих с купуването на билет за пред сцената.

Анонимен каза...

Тюх, Влади, стресна всичко живо с тези новини (от предния пост). Въпреки че аз самата бях и съм все още песимистично настроена от "интереса" на целокупния български народ по повод Великото събитие... може би, все пак, има светлинка в края на тунела. Да стискаме палци, че ще се случи нашето малко чудо.

ПП И аз съм ужасно доволна, че си смених билетчето за такова от 50 лв. :)))

Анонимен каза...

влади мерси за успокоителните новини, аз бях сигурен, че не е технически възможно да се използват всичките 22 000 места, така нещата изглеждат по-достижими