вторник, 15 януари 2008 г.

Кайли в Австралия

Както знаете, Кайли беше в Австралия тези дни за промоция на новия си албум "Х". Има някакво интервю от "2 day FM".
По-важното за мен е таиз нейна неочаквана визита в болницата Randwick в Сидни вчера. Много ми харесва на снимките оттам. Адски одухотворена и супер истинска ми се вижда до тези, за жалост болни, деца. Нямам търпение да я видя и нея в скоро време със собствено дете на ръце. Мисля, че това би било страхотно усещане за самата нея. Няколко пъти вече е казвала, че иска да има деца, така че остава сама да се появи бащата на хоризонта.
От Сидни Кайли замина веднага за Лос Анджелис, където ще заснеме двата нови видеоклипа. Качвам снимки и от летището.
И четвърта новина: вече е ясно, че след доста време на отлагане Кайли ще има концерт от турнето и в Испания. Датата е трети юни, а градът - столицата Мадрид в зала Palacio de los Deportes.

3 коментара:

Анонимен каза...

Ай, ужасно е сладка на снимките. И аз смятам, че би било хубаво да си има свое малко Кайлинце... Въпреки че по принцип мразя децата, убедена съм, че подобно събитие би я ощастливило неимоверно.

Анонимен каза...

на мен най-много ми харесва снимката с бебенцето. сигурно се е позамечтала....

Vladito каза...

Много ме кефи на всичките снимки мен. Изглежда сякаш кацнала точно на мястото си в този момент. Предполагам, че всички ще я разберем, ако след турнето се отдаде на майчинство за година и половина, напаример. При все това няма особено много време за кога да го отлага вече. След няколко месеца става на 40.