неделя, 27 януари 2008 г.

NRJ awards - видео и снимки

Ето я Кайли в цялата й, ама абсолютно цялата й прелест, на наградите NRJ France в Кан на 26-и януари т.е. преди няколко часа. Изглежда умопомрачително добре просто. Сякаш времето за нея е спряло и тя е на 25 години, а не почти на 40. Страшно много ми харесва. Тоалетът, гримът, свежестта от нея, прическата, настроението. Всичко говори за едно страхотно предствяне. И го получихме. Кайли изпя втория си сингъл за Европа от "Х" "In my arms". Макар и не това да е любимата ми песен от албума, съм доста очарован от начина на изпълнение. Първо трябва да отбележа, че пеенето ясно си личеше, че е на живо и звучеше отлично. Самият саунд не песента доста добре се връзва с концертната обстановка и всъщност е много радиофоничен сингъл. Мисля, че ще има успех. Дано французите го прегърнат и да оценят жеста, че го изпя първо пред тях.
Да не забравя да кажа, че след изпълнението й се пояи Мика, който й връчи статуетка за цялостен приност към музиката по повод двадесетата годишнина от началото на кариерата й. Май и на Брит ще вземе такава награда. Та той доста добре я представи и каза много мили думи. Доволен съм от увжението му.
Можете да гледате клипчето, което включва изпълнението на "In my arms" плюс награждаването:

4 коментара:

Анонимен каза...

Strahotno zipulnenie. BRAVO KYLIE!!!!!!!!!!!

Vladito каза...

Явно всички ще си сложим това изпълнение в златния архив от най-добрите и запомнящи се. :) Надявам се да ни предстоят още много такива.

Анонимен каза...

Абе малко и е труден припева. Имаше проблеми с високите тонове, но иначе съм доволен. А тая дрешка май я беше взела от клипа на Roisin Murphy, но все пак де. Абе доволен съм :D

Анонимен каза...

Мм много е сладичка, мила, лъчезарна... както винаги! Страхотно просто, представете си, че подобно нещо може да ни сполети на 18-ти май. O:-)