вторник, 22 януари 2008 г.

"Wow" - CD promo UK (remixes)

Ремиксите към втория сингъл на Кайли за Великобритания, Австралия и Япония "Wow" вече са из Интернет. Всички от промо диска. Не съм слушал всички, но страшно много засега ми допада Death Metal Disco Scene Mix. Мисля, че както е тръгнала песента в момента, би следвало с издаването и на физическия сингъл, да влезе задължително в топ 3, ако няма някакви допълнителни препятствия. Да не забравяме, че вторият сингъл на Лиона "Take a bow" също се очаква скоро. Засега "Wow" има доста стабилни позиции. Само от дигитални продажби вече е номер 27 във Великобритания. Дано това вдигне и продажбите на албума. Все пак Кайли се представя точно в своя стил и би следвало максимален брой фенове да я подкрепят, купувайки продукта й. В ирландски чарт песента е номер 36, в Япония - 15, в европейската класация - 89, а в радио плея на UK - 14.
"Wow" - CD promo UK (remixes):
http://www.mediafire.com/?amlibcx26im

2 коментара:

Анонимен каза...

haresaha mi novite mixove. remixat na david Guetta su6to mi haresva, za razlika ot pove4eto v sayhey

Vladito каза...

Изслушах ги и аз целите по няколко пъти, но този на Гета и MSTRKRFT са ми все така неприятни, особено втория. Хич не ми харесва. Мисля, че на тази мелодична песен можеха да се направят доста по-смислени ремикси.