събота, 5 януари 2008 г.

"Can't get you out of my head"

Днес се порових из Интернет и намерих нещо доста интересно - промо CD "Can't get you out of my head" с доста ремикси и различни версии на песента. Не бях засичал никъде до този момент, например, инструментала на този мега хит на Кайли. Надявам се да ви хареса. За мен лично е голям кеф подобна находка. Когато излезе сингъла на "2 hearts" се беше появил пак такъв промо диск с доста ремикси, някои от които, по-добри и от самата песен.
Приятно слушане:
http://sharebee.com/87165f8b

4 коментара:

Анонимен каза...

Не че беше трудно да се изкара нещо по-добро от оригинала де. Заинтригува ме поста, ще даунлоудна и аз, да видя за какво става въпрос, мерси!

Анонимен каза...

мерси Влади. какво става с Кайли групата в zazz.bg

Vladito каза...

Оригиналът, според мен, е страхотен и доста трудно може да бъде надминат, но всеки има мнение. Ремиските са доста добри и мелодични.
Мартине, какво да става с групата? Гледам, че почти никой не е писал там отдавна, за съжаление.
Междудругото, концертът по ТВ2 не е тази вечер, а утре от 13 часа на обед. Премиерата му е била в петък от 00.30 часа. За щастие има повторение.

Анонимен каза...

Само да уточня, че имах презвид 2 Hearts де. Иначе Can't get blue monday out of my head, по-ми допада от ориганала.